Klantenservice

Kunnen wij u ergens mee helpen?

 

Heeft u een vraag, opmerking of tip? Neem gerust contact met ons op! U kunt ons bereiken via onderstaand formulier.

Veelgestelde vragen


 

Ja, u kunt uw reservering tot 24 uur voor vertrek kosteloos wijzigen. Dit doet u via de pagina : reservering wijzigen/annuleren. U vindt de link naar deze pagina onderaan de pagina.

Dit is in sommige gevallen gewoon mogelijk. Echter u dient hiervoor contact met ons opnemen. Gebruik hiervoor onze contactpagina.

Nee. Wij delen uw gegevens alleen met de aangesloten parkings op het moment dat u een reservering maakt. Maar dan alleen de strict de noodzakelijke gegevens en alleen aan de parking die u selecteerd bij het reserveren. Uw e-mail adres wordt bijvoorbeeld niet gedeeld met de parkings. U hoeft zich dan ook geen zorgen te maken over reclame e-mail van deze parkeerbedrijven.

Ja, in principe is dit mogelijk. U dient hier echter wel een klantaccount voor aan te maken. Houdt er rekening mee dat alleen de reserveringen onder uw account geregistreerd worden die gemaakt worden wanneer u bent ingelogged met uw account.

Reserveringen gemaakt voordat u uw account had worden niet automatisch gekoppeld.

Nee, er zitten geen kosten verbonden aan een klantaccount. Geen eenmalige kosten en ook geen periodieke kosten. Het klantaccount is dus gewoon gratis.

U vult twee datums en tijden in.

 

1 de inrijdatum & tijd

Dit is de tijd waarop u uw auto komt afgeven voor vertrek. In andere woorden de tijd voordat u zich op het vliegveld meld en inchecked of uw bagage afgeeft.
Wanneer u gebruik maakt van valet-parkeren dan is dit de tijd dat u aan komt rijden op Schiphol Airport. Bij shuttle-parkeren is dit de tijd waarop u bij het parkeerbedrijf komt binnenrijden. Bij de laatstgenoemde moet u ook een tijd in acht nemen die nodig is om naar Schiphol te rijden met de Shuttle-bus.

 

2 de uitrijdatum & tijd

Dit is de tijd dat u weer naarbuiten loopt bij Schiphol en graag uw auto in ontvangst wenst te nemen (in geval van valet-parkeren) en bij shuttle-parkeren dat u wenst opgehaald te worden met de shuttle-bus.

Als u bijvoorbeeld op 6 februari om 00:05 zou aankomen vult u in 6 februari. Dit is nodig voor de parkeerbedrijven om een exacte planning te kunnen maken omdat er geen mogelijkheid is om namelijk voor een halve dag te reserveren. Dient de planning gemaakt te worden voor hele dagen. Hierdoor kunnen zij eventuele uitloop opvangen en bent u maar zijn ook uw medereizigers ervan gegarandeerd altijd plaats te hebben op een beveiligd en bewaakt parkeerterrein.